بلاگ

نوشته بلاگ

آشنایی با تکنولوژی جدید شرکت: NI (LabVIEW) Data Dashboard

آشنایی با تکنولوژی جدید شرکت: NI (LabView) Data Dashboard

 

دیتا داشبورد به شما اجازه می دهد یک صفحه شخصی به منظور نظارت و مانیتورینگ دیتا بر روی موبایل , تبلت و صفحه نمایش های پرتابل  شخصی خود در بستر شبکه در محیط لب ویو ایجاد کنید. شما می توانید برای نمایش مقادیر متغیر های خود از ابزار هایی مانند نمودار، ابزار اندازه گیری، جعبه های متنی، و LED استفاده نمایید ,در ادامه به نحوه راه اندازی این روش بر روی سیستم عامل آندروید اشاره می کنیم شایان ذکر است که دیتا داشبورد قابل پیاده سازی برروی آیفون و ویندوز فون نیز می باشد.

در ابتدا می توانید نرم افزار آندروید مربوطه را از این لینک  دانلود و بر روی گوشی خود نصب کنید قابل ذکر است که نسخه آیفون و ویندوز فون دیتا داشبورد نیز موجود می باشد.

پس از نصب نرم افزار بروی گوشی به سراغ نرم افزار لب ویو می رویم . لب ویو را اجرا کرده و و از منوی فایل گزینه new project  را انتخاب کرده و یک پروژه جدید ایجاد می نماییم.

سپس نوبت اضافه کردن یک متغییر مشترک به پروژه می رسد برای این کار بر روی my computer در صفحه پروژکت اکسپلورر راست کلیک نمائید و ازقسمت new گزینه variable  را انتخاب کنید

 

 

آشنایی با تکنولوژی جدید شرکت: NI (LabView) Data Dashboard

پس از ایجاد متغییر  می توان بروی آن راست کلیک کرد و با انتخاب گزینه rename  نام متغییر را  تغییر داد . توجه داشته باشید در هنگام تنظیمات در قسمت variable type  بر روی گزینه network-published  قرار داشته باشد .  پس از ok  کردن متغییر در پنجره پروژکت اکسپلورر قرار میگیرد. بعد از انجام مراحل بالا یک vi جدید ایجاد کنید سپس متغییر ساخته شده را به صورت drag and drop وارد صفحه بلوک دیاگرام برنامه نمائید .

آشنایی با تکنولوژی جدید شرکت: NI (LabView) Data Dashboard

پس از run کردن مقادیر متغیر از طریق شبکه ارسال می شود .

 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید